*** *** *** *** *** ***
Image and video hosting by TinyPic
ISUSE, UZDAM SE U TE!
***

NASLOVNA, Očima vjere 2013

IZ ARHIVE 2013:

Sto te može dočekati ako se zamjeriš vlastima

BOŽIĆNO PROMIŠLJANJE, intervju sa don Josipom Mužićem, (GK)

Predanje Bogu i Gospi - oružje protiv vrhunskog ubojice

Poljski blaženik Jerzy Popielusko-svećenik-domoljub-mučenik

Znanost potvrđuje Bibliju - na dnu Crvenog mora pronađeni kotači bojnih kola egipćana

HEROJ VJERE I PROSTA - bl. Miroslav Bulešić

Najveći skok Blanke Vlašić-OBRAĆENJE

Kao janje među vukovima - Marijana Petir

Samosažaljenje ili vjera - ovisi gdje gledaš

Razmišljanje o Isusovoj muci... (A.K.Emmeric)

Bacati kamenje,... na koga, na što?

Naši zaštitnici nam odgovaraju ako ih želimo čuti

Vidiš li Franjo, moja Crkva se ruši

Bivši ovisnik postao svećenik; Ivan


opomene iz prirode, ponor

Molitva u prirodi ili hodočašće spomeniku molitve

Voljeti svoju vjeru

Padre Pio - svetost koja zrači

kad bi Bog počeo bacati kamenje

Papa Benedikt podnio ostavku

Hvalospjev ljubavi kao ispit savjesti

Učiti i od kamena

Kako izbjeći čistilište

Milijunašica radi u gradske čistoće

Kruv i krov

Dugin putin, tisnin klancin

A Bog nas svejedno voli

Savršena radost, sv. Franjo

Ribari ljudi

Pravo kraljevanje je služenje...

Bogotražitelji-ce

Sveta tri kralja

Samo Bog te neće razočarati

Osigurati se za vječnost





Image and video hosting by TinyPic

Pomozi mi, o Gospodine,
da moje oči gledaju milosrdno,
da nikada ne sumnjičim i ne sudim po vanjštini,
nego spoznajem što je lijepo u dušama mojih bližnjih
i pomažem im.
Pomozi mi,
da moje slušanje bude milosrdno,
da budem naklonjena potrebama svojih bližnjih,
da moje uši ne ostanu ravnodušne
za boli i žalopojke bližnjih.
Pomozi mi, Gospodine,
da moj jezik bude milosrdan,
da nikad prezirno ne govorim o svojim bližnjima,
nego da za svakog imam riječ utjehe i praštanja.
Pomozi mi, Gospodine,
da moje ruke budu milosrdne
i pune dobrih djela,
da svojim bližnjima činim samo dobro,
a teže i mučnije poslove uzimam na sebe.
Pomozi mi, da moje noge budu milosrdne,
da mojim bližnjima žure uvijek u pomoć
i svladavaju vlastitu iznemoglost i umornost.
Moj pravi odmor neka je u službi bližnjima.
Pomozi mi, Gospodine,
da moje srce bude milosrdno,
da osjećam sve patnje bližnjeg,
da nikom ne uskratim svoje srce,
da iskreno susrećem
i one za koje znam da će zloupotrijebiti moju dobrotu...
(sv. Faustina K.)


***
Image and video hosting by TinyPic

Gospodine, učini me oruđem svoga mira!
Gdje je mržnja, da donosim ljubav!
Gdje je uvreda, praštanje!
Gdje je nesloga, da donosim istinu!
Gdje je sumnja, da donosim vjeru!
Gdje je očaj, da donosim nadu!
Gdje je tama, da donosim svjetlo!
Gdje je žalost, da donosim radost!
Gospodine, daj da ne tražim da me tješe, nego da ja tješim druge;
da ne zahtijevam da me razumiju, nego da ja razumijem druge;
da ne tražim da mene ljube, nego da ja ljubim druge!
........ Jer tko daruje, prima;
tko prašta, biti će mu oprošteno,
i tko umire sebi,
 rađa se za vječni život!

Amen.


LINKOVI:


***

OČIMA VJERE 2012
OČIMA VJERE 2011
OČIMA VJERE 2010
OČIMA VJERE 2009
OČIMA VJERE 2008
OČIMA VJERE 2007

***

autor bloga:
Marija Gašpar,
vjeroučiteljica
Image and video hosting by TinyPic
gasparmarija@gmail.com
na facebooku
Vjeroučiteljica


facebook stranice:

*MAGNIFIKAT

*KATOLIČKI ODGOJ DJECE nije lagan, ali nije nemoguć

*BIBLIJA I KATEKIZAM Katoličke Crkve
*KATOLIK - U SLUŽBI RIJEČI


OČIMA VJERE 2013

srijeda, 28.08.2013.

NAJVEĆI SKOK BLANKE VLAŠIĆ = OBRAĆENJE

Image and video hosting by TinyPic


Valjda ste čuli da se BLANKA VLAŠIĆ obratila, da sad redovito ide u crkvu i da ne može zamisliti više život bez Isusa. ''Ona Blanka?'' E, ona Blanka koju poznajemo s TV ekrana i koja je svoj život, svoje postojanje poistovjetila s uspjehom na natjecanjima. A onda se dogodila OZLJEDA a s njom se otvorilo i neko sasvim NOVO POGLAVLJE U BLANKINU ŽIVOTU.

Pričala je Blanka jučer vjeroučiteljima na Katehetskoj ljetnoj školi kako jekrenula putem obraćenja...
Kao što je to bivalo s većinom njenih vršnjaka KRIZMA je ujedno bila i prekid s Crkvom. Svoje svjedočanstvo Blanka je započela kroz suze nastavljajući: 'SRAMIN SE što sam bila takva... sramin se što san Bogu stalno okretala leđa... a nekako san znala da je on cilo vrime tu'.

Sve je nekako počelo S OZLJEDOM, priča Blanka – te kako je zbog neprestajanja bolova upadala sve dublje u depresivno stanje. Shvaćala je nekako da je to stoga što se toliko poistovjetila s uspjehom. Ona je bila ukoliko je uspjevala. Ako ne bi uspjevala onda bi se najradije ''tri dana zaključala u sobu da je niko ne vidi i ne čuje''. ''Skakanje je bio moj IDENTITET''... Bez uspjeha se ne bi osjećala vrijednom. To stanje depresije se toliko povećalo da je osjećala strašan pritisak u prsima zbog kojeg je jedva mogla disat. Već je u glavi složila sliku o najgorim mogućim oblicima bolesti. S nikim nije imala želju pričat niti govoriti o ozljedi, o bolima, o onome što prolazi.

Nazvao ju je prijatelj i rekao – 'ja san na Poljudu zapalio SVIĆU SVETOM ANTI za te'. Kasnije je razmišljala kako bi i sama mogla to otić učinit... pa eto, možda se nešto i popravi. I otišla je, bez neke osobnije molitve, ''paliti sviću ... svaki dan dva miseca (!) zaredon''. No ništa se još nije događalo, ali i to kao da je bilo priprema na obraćenje.
Taj teren obraćenja pripremalo je i bratovo prethodno obraćenje koje se također događalo usljed njegove ozljede. Onako usput, požalila mu se na treningu kako je boli. A on joj je onda prišao i počeo pričat o Bogu. (!)
MOJ BRAT MARIN DA MENI PRIČA O BOGU?! Pa nije on za to kompetentan, mislila je, najprije se čudeći šta mu je. No kaže ona – ''da ste vi čuli moga brata tada – sve bi vam bilo jasno!'' ... I tako je odjednom počela plakat i plakat... a plakala je, kako kaže – tri dana. Moj brat je bio potpuno druga osoba, priča Blanka, a onda se i ona sama počela sve više okretati prema Isusu.

Ono što ju je odjednom silno radovalo bilo je da ne mora nositi tu 'OPASNU MASKU' kojom plaši druge oko sebe. Kaže kako joj se čini da su njene protivnice na terenu bile toliko prestrašene njenom pojavom da bi ustuknule pred njom i da su možda (nagađa ona kroz šalu) već zbog toga skakale lošije. Postala je sretna da smije biti ponizna. Kao da joj je netko nametnuo tu potrebu da bude uvijek jaka i puna samopouzdanja. Shvatila je koliko je oslobađajuće što smije biti slaba.

Govorila je Blanka i o tom kako se jednom prigodom u Parizu prije ISLASKA NA TEREN - MOLILA držeći za ruke skupa s još dvije natjecateljice. Ostalih devet su bile sa strane. Na tom natjecanju su tog puta baš njih tri bile – prva, drugai treća. ''No ne mora to ništa značit'' – dodala je Blanka, valjda već svjesna da Božja volja ne mora uvijek biti – medalja. Da, dodala je kako su se sljedeći put i ostale pridružile molitvi – te kako uviđa koliko taj natjecateljski teren po svijetu može biti PODRUČJE APOSTOLATA.

Kao plod Blankina obraćenja i obraćenja njenog brata dogodilo se još nešto veliko za njihovu obitelj a to je da su joj se roditelji, nedavno - u mjesecu srpnju – nakon tridesetak godina civilnog braka konačno vjenčali u crkvi.
Kroz vrijeme svjedočenja o vjeri Blanka je na trenutke jedva susprezala suze a time i pokazala javno da je došlo vrijeme da odbaci svoju masku koja joj nije dopuštala da bude ono što je u dubini duše, bez obzira na pobjede i poraze – da bude Božje ljubljeno dijete.


- 22:20 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2013 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2016 (1)
Prosinac 2013 (2)
Studeni 2013 (5)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (14)
Veljača 2013 (10)
Siječanj 2013 (17)

HOME - početna
opis bloga:
promatranje svakodnevnice
OČIMA VJERE


Image and video hosting by TinyPic

****

u GODINI VJERE...

Ovu godinu u Crkvi i cijelom svijetu obilježio je i događaj
- povlačenja pape Benedikta XVI i
biranje pape Franje...
Tako prvi put u povijesti imamo DVOJICU PAPA (!!!)
Jedan aktivni, drugi kontemplativni...
ali
JEDNO JE UČITELJSTVO CRKVE!

i ono je nepromjenjivo!
Ostaje ZAUVIJEK.
Image and video hosting by TinyPic

***

ČVRSTO VJERUJEM U BOGA OCA 
I SINA I DUHA SVETOGA. 
ŽIVOTOM ŽELIM POTVRDITI 
SVOJ KRSNI SAVEZ S BOGOM 
I TAKO OBNOVITI SVETI 
PRADJEDOVSKI ZAVJET VJERE 
U ISUSA KRISTA I VJERNOSTI 
KATOLIČKOJ CRKV. SVOJU ODLUKU 
POLAŽEM U BEZGREŠNO SRCE 
PRESVETE BOGORODICE MARIJE. 
AMEN. 
Najvjernija Odvjetnice, na braniku stoj,
čuvaj našu svetu vjeru i Hrvatski dom!

*****

**Kako živjeti Godinu vjere?

**Biblija i Katekizam Katoličke Crkve

**svakodnevna misna čitanja

''Gledaj život 
očima vjere''

(bl. Ivan Pavao II)

****

tal. pjesma: MAGNIFIKAT

****


UZROČE NAŠE RADOSTI,
MOLI ZA NAS!
 

***