*** *** *** *** *** ***
Image and video hosting by TinyPic
ISUSE, UZDAM SE U TE!
***

NASLOVNA, Očima vjere 2013

IZ ARHIVE 2013:

Sto te može dočekati ako se zamjeriš vlastima

BOŽIĆNO PROMIŠLJANJE, intervju sa don Josipom Mužićem, (GK)

Predanje Bogu i Gospi - oružje protiv vrhunskog ubojice

Poljski blaženik Jerzy Popielusko-svećenik-domoljub-mučenik

Znanost potvrđuje Bibliju - na dnu Crvenog mora pronađeni kotači bojnih kola egipćana

HEROJ VJERE I PROSTA - bl. Miroslav Bulešić

Najveći skok Blanke Vlašić-OBRAĆENJE

Kao janje među vukovima - Marijana Petir

Samosažaljenje ili vjera - ovisi gdje gledaš

Razmišljanje o Isusovoj muci... (A.K.Emmeric)

Bacati kamenje,... na koga, na što?

Naši zaštitnici nam odgovaraju ako ih želimo čuti

Vidiš li Franjo, moja Crkva se ruši

Bivši ovisnik postao svećenik; Ivan


opomene iz prirode, ponor

Molitva u prirodi ili hodočašće spomeniku molitve

Voljeti svoju vjeru

Padre Pio - svetost koja zrači

kad bi Bog počeo bacati kamenje

Papa Benedikt podnio ostavku

Hvalospjev ljubavi kao ispit savjesti

Učiti i od kamena

Kako izbjeći čistilište

Milijunašica radi u gradske čistoće

Kruv i krov

Dugin putin, tisnin klancin

A Bog nas svejedno voli

Savršena radost, sv. Franjo

Ribari ljudi

Pravo kraljevanje je služenje...

Bogotražitelji-ce

Sveta tri kralja

Samo Bog te neće razočarati

Osigurati se za vječnost





Image and video hosting by TinyPic

Pomozi mi, o Gospodine,
da moje oči gledaju milosrdno,
da nikada ne sumnjičim i ne sudim po vanjštini,
nego spoznajem što je lijepo u dušama mojih bližnjih
i pomažem im.
Pomozi mi,
da moje slušanje bude milosrdno,
da budem naklonjena potrebama svojih bližnjih,
da moje uši ne ostanu ravnodušne
za boli i žalopojke bližnjih.
Pomozi mi, Gospodine,
da moj jezik bude milosrdan,
da nikad prezirno ne govorim o svojim bližnjima,
nego da za svakog imam riječ utjehe i praštanja.
Pomozi mi, Gospodine,
da moje ruke budu milosrdne
i pune dobrih djela,
da svojim bližnjima činim samo dobro,
a teže i mučnije poslove uzimam na sebe.
Pomozi mi, da moje noge budu milosrdne,
da mojim bližnjima žure uvijek u pomoć
i svladavaju vlastitu iznemoglost i umornost.
Moj pravi odmor neka je u službi bližnjima.
Pomozi mi, Gospodine,
da moje srce bude milosrdno,
da osjećam sve patnje bližnjeg,
da nikom ne uskratim svoje srce,
da iskreno susrećem
i one za koje znam da će zloupotrijebiti moju dobrotu...
(sv. Faustina K.)


***
Image and video hosting by TinyPic

Gospodine, učini me oruđem svoga mira!
Gdje je mržnja, da donosim ljubav!
Gdje je uvreda, praštanje!
Gdje je nesloga, da donosim istinu!
Gdje je sumnja, da donosim vjeru!
Gdje je očaj, da donosim nadu!
Gdje je tama, da donosim svjetlo!
Gdje je žalost, da donosim radost!
Gospodine, daj da ne tražim da me tješe, nego da ja tješim druge;
da ne zahtijevam da me razumiju, nego da ja razumijem druge;
da ne tražim da mene ljube, nego da ja ljubim druge!
........ Jer tko daruje, prima;
tko prašta, biti će mu oprošteno,
i tko umire sebi,
 rađa se za vječni život!

Amen.


LINKOVI:


***

OČIMA VJERE 2012
OČIMA VJERE 2011
OČIMA VJERE 2010
OČIMA VJERE 2009
OČIMA VJERE 2008
OČIMA VJERE 2007

***

autor bloga:
Marija Gašpar,
vjeroučiteljica
Image and video hosting by TinyPic
gasparmarija@gmail.com
na facebooku
Vjeroučiteljica


facebook stranice:

*MAGNIFIKAT

*KATOLIČKI ODGOJ DJECE nije lagan, ali nije nemoguć

*BIBLIJA I KATEKIZAM Katoličke Crkve
*KATOLIK - U SLUŽBI RIJEČI


OČIMA VJERE 2013

srijeda, 28.08.2013.

Kao janje među vukovima - Marijana Petir, (svjedočanstvo)

Na Katehetskoj ljetnoj školi imali smo priliku čuti i Marijanu Petir, koju možda najviše poznamo po onom jednom i jedinom glasu PROTIV manjkavog zakona o diskriminaciji... zbog kojeg je dobila onaj naslov velikog ''homobofa'', mada nikad nikog nije vrijeđala.

Znala je da bi takav zakon bilo nešto što je po njenoj kršćanskoj savjesti – KRIVO. Nama se može učiniti da nema ništa posebno hrabrog ili zahtjevnog u pritiskanju jednog običnog dugmeta. Naizgled tako malen čin, pa ipak tako velik čin. Čin SAVJESTI kojim možeš postati meta klevetanja, odbacivanja, ponižavanja... baš kao što se i dogodilo.

Sve je to iskusila, ali nije joj žao što je slušala GLAS SVOJE SAVJESTI, a ne onaj neki drugi glas koji ju je dovodio u KUŠNJU da se prilagodi većini, ''da prihvati nihova pravila igre''... jer bi tako sve bilo lakše i jednostavnije.
Za nju je politika = OPĆE DOBRO.

I zato se borila se ''protiv loših zakona'', za zaštitu života od začeća do prirodne smrti, za zaštitu obitelji kao zajednicu muškarca i žene, protiv privatizacije voda, ...

Spomenula je kao uzore i Thomasa Moore-a, te prije svega – Isusa,
čija poruka evanđelja je i najbolja poruka političarima kako se postupa s bližnjima.

Njena zadaća bila je - glasovati. Glasovati po savjesti - za dobro bližnjih. Za opće dobro. I što se dogodilo?
Bilo je i prijetnja i svega. I nije bilo lako. U tom nekom iskustvu ostavljenosti, kad su se ljudi udaljili – i BOG SE ČINIO DALEK I NEPRAVEDAN. No mogla je još računati na razumijevanje od strane obitelji, duhovnika i jedne prijateljice.
Upravo tu, u tom iskustvu slobode (da bira za ili protiv) Marijana je shvatila i svu VELIČINU TE ISTE SLOBODE koju nam Bog DARIVA. Bog nije želio umjesto nje pritisnuti gumb. Želio je da ona u svojoj slobodi i ljubavi to u-čini. Ti izbori nisu lagani, ali shvatila je da se na putu do Uskrsnuća ne može preskočiti Golgota.
Jedino preko trpljenja se dolazi do Cilja.

Svjesna da Bog za nju ima svoj plan - zna da je On voli (iako bi mu nekad prigovorila da ima i boljih i radosnijih kršćana od nje)... te kaže kako je Njegova Ljubav veća od svih, od svega ... i ni jedna ljubav ne može mjeriti s Ljubavlju Božjom.

Na koncu nam je rekla kako je shvatila da nije toliko ni važno koji posao radimo – jesmo li vjeroučitelji ili smo čistači ulica ili nešto treće – važno je da svoj posao obavljamo S LJUBAVLJU.

Image and video hosting by TinyPic

Ljudi mogu misliti o nama što hoće, ali važno je što o nama misli Bog.
Ne kaže da joj je svejedno što drugi misle i ne kaže da joj ne bi bilo drago da je dobila dovoljno glasova za mandat u saboru... ali zna da je BOŽJE MIŠLJENJE IPAK NAJVAŽNIJE jer On je onaj koji na kraju daje i pravednu plaću.

I zato jer je On onaj koji nas oblači u dostojanstvo, jer je On onaj koji ima plan za svakog osobno, jer je On onaj koji nam daje autoritet da gazimo zlo – Marijana Ga bira svaki dan iznova svojim – ''DA...''

***
A ja na kraju dodajem: tko Bogu govori – ''da'' – bezbožnim zakonima mora reći ''ne'',
pa makar i svi okolo Bogu okrenili leđa... jer to su prilike u kojima nas Isus šalje – kao ''janjce među vukove''.

Hvala Marijani – na hrabrosti i dosljednosti, a time i na primjeru nama – vjeroučiteljima.

- 22:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2013 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2016 (1)
Prosinac 2013 (2)
Studeni 2013 (5)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (14)
Veljača 2013 (10)
Siječanj 2013 (17)

HOME - početna
opis bloga:
promatranje svakodnevnice
OČIMA VJERE


Image and video hosting by TinyPic

****

u GODINI VJERE...

Ovu godinu u Crkvi i cijelom svijetu obilježio je i događaj
- povlačenja pape Benedikta XVI i
biranje pape Franje...
Tako prvi put u povijesti imamo DVOJICU PAPA (!!!)
Jedan aktivni, drugi kontemplativni...
ali
JEDNO JE UČITELJSTVO CRKVE!

i ono je nepromjenjivo!
Ostaje ZAUVIJEK.
Image and video hosting by TinyPic

***

ČVRSTO VJERUJEM U BOGA OCA 
I SINA I DUHA SVETOGA. 
ŽIVOTOM ŽELIM POTVRDITI 
SVOJ KRSNI SAVEZ S BOGOM 
I TAKO OBNOVITI SVETI 
PRADJEDOVSKI ZAVJET VJERE 
U ISUSA KRISTA I VJERNOSTI 
KATOLIČKOJ CRKV. SVOJU ODLUKU 
POLAŽEM U BEZGREŠNO SRCE 
PRESVETE BOGORODICE MARIJE. 
AMEN. 
Najvjernija Odvjetnice, na braniku stoj,
čuvaj našu svetu vjeru i Hrvatski dom!

*****

**Kako živjeti Godinu vjere?

**Biblija i Katekizam Katoličke Crkve

**svakodnevna misna čitanja

''Gledaj život 
očima vjere''

(bl. Ivan Pavao II)

****

tal. pjesma: MAGNIFIKAT

****


UZROČE NAŠE RADOSTI,
MOLI ZA NAS!
 

***